HTML

A HIV árnyékában

Egy felelőtlen nap, és az azt követő három hét: gondolatok, érzések, tények.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.05.27. 18:39 JR

Negyedik nap

Az első nap reggelén, majd az azt követő két napban a két véglet között csapongtam: lehetetlen - de még mennyire lehetséges. Barátaimmal átbeszéltem a történteket, a motivációt, a megérthetetlent és megmagyarázhatatlant, esélyeket, lehetőségeket.
Végigolvastam a neten a szakmai publikációkat, statisztikákat, megnéztem interjúkat, elemzéseket, valószínűségszámításokat, és rájöttem: jók a kilátások. DE: az 1:300 fertőzés-átviteli esélynél (valahol ezt az értéket olvastam) az 1 is sok, ha pont én vagyok az.
Mától figyelem magam, a testem, nézem a tüneteket, jelentkeznek-e. Ma egyszer mértem lázat: 36,8 volt, önmagában semmi. Kicsit fájnak a lábaim, de ezt egyenlőre nem akarom ennek betudni, ez adódik a munkámból is, ugyanis ülve végzem. :(
Az utóbbi napokban nőtt az alvásigényem, de ez még önmagában nem nevezhető fáradékonyságnak, tekintve hogy az elmúlt hetekben kevés jól átaludt éjszakám volt. Hosszú napokig minden éjjel valamivel négy óra után ébredtem, először nem is tudtam visszaaludni - na az az igazi kínlódás, olyankor tényleg "állni látszék az idő". Aztán napok alatt kialakult a "nemgondoloksemmirecsakarrahogyalszom" technikám, így sikerült - több újabb ébredéssel szaggatva ugyan, de - visszaaludnom. Egyszóval most még örülni kell a jó alvókának, aztán a többi majd kiderül.
Nyirokcsomóimat végigtapogatva semmilyen elváltozást nem észleltem eddig.
Felfogva, de még mindig el nem fogadva a fertőzés lehetőségét elhatároztam, hogy a tesztet a kellő idő elteltével azonnal megcsináltatom. Az ÁNTSZ telefonos tájékoztatása szerint az ablakperiódus az itt használt tesztek esetében 3 hét. Ez azt jelenti, hogy 06.16-án megyek vérvételre, és 17-én, vagy 18-án lesz eredmény. Ha erre gondolok, az őrület környékez, de mivel nincs más választásom, így inkább nem gondolok az időpont távoliságára. Figyelek magamra, és írom a blogot, hátha könnyebb lesz nekem, és hátha érdekel mást.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://varakozas.blog.hu/api/trackback/id/tr46490552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása